ورود
عضویت
پشتیبانی
09194192929
کارگاه های آموزشی
بستههای آموزشی
عناوین آموزشی
درسنامه ها
آزمونهای روانشناسی
پرسش و پاسخ
دانشوران گروه
مربیان
گواهینامه
درمانگران
کتاب ها
اخبار و مقالات
اخبار
مقالات
مقالات
مقالات موسسه بین المللی
مقالات علمی
نقد فیلم
درباره
درباره ما
تماس با ما
WGI
☰
کارگاه های آموزشی
بستههای آموزشی
عناوین آموزشی
▼
▼
درسنامه ها
آزمونهای روانشناسی
پرسش و پاسخ
دانشوران گروه
▼
▼
مربیان
گواهینامه
درمانگران
کتاب ها
اخبار و مقالات
▼
▼
اخبار
مقالات
◄
▼
مقالات
مقالات موسسه بین المللی
مقالات علمی
نقد فیلم
درباره
▼
▼
درباره ما
تماس با ما
WGI
بسته های آموزشی
مشاهده همه بسته ها
شیوه های موثر رهایی از کمالگرایی افراطی
دکتر علی صاحبی
مدیریت هیجانات اساسی
دکتر علی صاحبی
شفقت به خود
دکتر علی صاحبی
دوره عملی پایه (۲) تئوری انتخاب، واقعیت درمانی و مدیریت راهبرانه
دکتر علی صاحبی
طراحی زندگی با تئوری انتخاب
دکتر علی صاحبی
فرزندپروری پایه
دکتر سید مهدی موسوی موحد
هنر زندگی
آپامه شکوری,دکتر نگار تبریزی
چگونه از سنگ حوادث میتوان خانه ساخت؟
دکتر علی صاحبی
بیوریتمولوژی و اثرات آن بر کارکنان
دکتر حسین صفرزاده
فرزندپروری پیشرفته (۲)
دکتر سید مهدی موسوی موحد
وسواس؛ بیماری روانی یا عملکرد مغز
دکتر علی صاحبی
مدیریت خشم در کودکان
دکتر محمدحسن نادری اثر
کارگاه های آموزشی
مشاهده همه کارگاه ها
دوره ۲) دوره آموزش عملی پایه تئوری انتخاب، واقعیت درمانی و مدیریت راهبرانه
مریم رویت وند
شروع: ۱۴۰۳/۳/۳
پایان: ۱۴۰۳/۳/۱۱
كرج
2,800,000 تومان
دوره ۲) دوره آموزش عملی پایه تئوری انتخاب، واقعیت درمانی و مدیریت راهبرانه
مریم خورشید
شروع: ۱۴۰۳/۲/۲۰
پایان: ۱۴۰۳/۲/۲۸
مشهد
4,500,000 تومان
دوره ۱) دوره آموزش پایه تئوری انتخاب، واقعیت درمانی و مدیریت راهبرانه
مریم خورشید
شروع: ۱۴۰۳/۲/۱۳
پایان: ۱۴۰۳/۲/۱۵
مشهد
4,500,000 تومان
دوره ۲) دوره آموزش عملی پایه تئوری انتخاب، واقعیت درمانی و مدیریت راهبرانه
مهدی اسکندری
شروع: ۱۴۰۳/۴/۱۳
پایان: ۱۴۰۳/۴/۱۵
تهران
4,900,000 تومان
شروع کنید
شروع کنید
شروع کنید
آخرین مقالات
مشاهده آرشیو مقالات
23
فروردین
چگونگی دسترسی پیدا کردن به ذهنیت رشد و رسیدن به اهداف (قسمت دوم)
هیچ وقت برای تغییردادن ذهنیت دیر نیست. تغییر ذهنیت ثابت به ذهنیت پویا کاملا امکانپذیر است چون مغزمان دارای ظرفیتی از تحول و توسعه پیدا کردن است که به آن انعطافپذیری مغز میگویند.
16
فروردین
چگونگی دسترسی پیدا کردن به ذهنیت رشد و رسیدن به اهداف (قسمت اول)
انسانهای با ذهنیت رشد تواناییها، استعدادها و هوش را به عنوان چیزی یادگرفتنی و بهبود یافتنی به واسطه تلاشهایی که خودشان میکنند، میبینند. برعکس کسی که ذهنیت ایستا دارد همین خصوصیتها را به عنوان مواردی غیرقابل تغییر و حک شده در سرنوشت فرد تلقی میکنند.
24
اسفند
۷ روش برای ایجاد تعادل در برآورده کردن خواستهها دیگران و مراقبت از خود
بر طبق نظریه بوئن هسته مرکزی سلامت سیستم خانواده، توانایی عملکرد به عنوان یک فرد مجزا و همزمان در ارتباط بودن با دیگران است. زمانیکه حس فردیتمان را از دست میدهیم، بیش از اندازه بر قبول کردن و پذیرفتن خواستهها و علاقههای اطرافیانمان متمرکز میشویم که به این پدیده درهم تنیدگی میگوییم. برعکس این مطلب فردیت بیش از اندازه و افراطی میتواند باعث ایجاد جدایی و عدم پیوند و بهرهمندی از منافع موجود در روابط صمیمی شود.
آزمون های روانشناسی
مشاهده همه آزمون ها
عزت نفس روزنبرگ
عزت نفس یعنی اینکه ما خودمان و کارهایمان را چگونه میبینیم. سنجش عزت نفس جزو اولویتهای متخصصان سلامت روان است چرا که با سلامت روان بهتر، پیشرفت تحصیلی، رضایت از زندگی، شادکامی و سایر متغیرهای مثبت روانشناختی رابطه دارد.
تعداد سوال: 10 عدد
زمان تقریبی: ۵ دقیقه
رایگان
اضطراب امتحان فریدبن
پرسشنامه اضطراب امتحان فریدبن توسط فریدبن و جاکوب (۱۹۹۷) برای تشخیص اضطراب امتحان بزرگسالان طراحی شده است و هدف آن سنجش ابعاد مختلف اضطراب امتحان نظیر تحقیر اجتماعی، خطای شناختی، تنیدگی است.
تعداد سوال: 23 عدد
زمان تقریبی: ۱۲ دقیقه
رایگان
مقیاس احساس تنهایی اجتماعی و عاطفی بزرگسالان
مقیاس احساس تنهایی دارای ۱۴ سوال بوده و هدف آن بررسی میزان احساس تنهایی اجتماعی و عاطفی افراد (تنهایی رمانتیک، تنهایی خانوادگی، تنهایی اجتماعی) می باشد.
تعداد سوال: 14 عدد
زمان تقریبی: ۱۰ دقیقه
رایگان
پرسشنامه سلامت عمومی (GHQ-12)
ايـن پرسشنامه در سـال 1972 توسـط گلـدبرگ و بـه منظـور شناسايي اختلالات رواني در مراكز و محـيطهـاي مختلـف تدوين شده است. سـؤال هـاي پرسشـنامه كـه بـه بررسـي وضعيت روانـي فـرد در چهـار هفتـه (يـك مـاه ) اخيـر میپردازد، دربرگيرنده نشانههايي مثل افكـار و احساسـات نابهنجار و جنبههايي از رفتار قابل مشاهده ميباشد.
تعداد سوال: 12 عدد
زمان تقریبی: ۵ دقیقه
رایگان
پرسشنامه هراس اجتماعی
پرسشنامه هراس اجتماعی در سال ۲۰۰۰ توسط کانور و همکارانش به منظور ارزیابی اضطراب اجتماعی طراحی شد. پرسشنامه مذکور سه حیطه بالینی هراس اجتماعی یعنی ترس، اجتناب و علایم فیزیولوژیکی این اختلال را میسنجد.
تعداد سوال: 17 عدد
زمان تقریبی: ۱۰ دقیقه
رایگان
پرسشنامه خلاقیت تورنس
خلاقیت «فرآینـدی است شامل حساسیت به مسائل، کمبودها و بنبستها کـه بـه دنبـال تشخیص مشکل به وجود میآیـد و بـه دنبـال آن جسـتجو بـرای یافتن راه حل و طرح فرضیههای مربوط به آن آغاز میشود. ســپس فرضیهها و راه حلها آزمایش میشوند و تغیــیرات لازم در آنـها بـه وجود میآید.»
تعداد سوال: 60 عدد
زمان تقریبی: ۳۰ دقیقه
رایگان
پرسشنامه مهارتهای اجتماعی نوجوانان
پرسشنامه مهارت های اجتماعی نوجوانان (TISS) توسط ايندربيتزن و فوستر (۱۹۹۲) ساخته شده است که از ۳۹ گویه و ۲ خرده مقیاس رﻓﺘﺎرﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎعی ﻣﻄﻠﻮب (۲۰ سوال) و رﻓﺘﺎرﻫﺎی غیر اجتماعی (۱۹ سوال) تشکیل شده است که به منظور بررسی میزان مهارت های اجتماعی در نوجوانان بکار می رود. نسخه اصلي اين سياهه داراي ۴۰ عبارت است كه يك عبارت به دليل عدم انطباق با فرهنگ ايران حذف شد (عبارت شماره ۲۲).
تعداد سوال: 39 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
رایگان
مقیاس اضطراب وجودی گود
این مقیاس را لورنس و کاترینا گود در سال ۱۹۷۴ در ۳۲ ماده ساختهاند. این مقیاس در حقیقت برای سنجش میزان اضطرابهای وجودی, از جمله, مرگ, تنهایی, گناه, پوچی و بیمعنایی در زندگی ساخته شده است که اضطراب را به صورت دو ارزشی میسنجد.
تعداد سوال: 32 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
رایگان
پرسشنامه اختلال افسردگی گلدبرگ
افسردگی اختلالی است که در تمام دورانها وجود داشته و در متون تاریخی مطالب بسیاری درباره آن آمده است. افسردگی که شایعترین اختلال روانی محسوب میشود دارای علایمی است که عبارتند از: کاهش خلق، اختلال در تغذیه و خواب، لذت نبردن از فعالیتهایی که قبلاً لذت بخش بودهاند، احساس غمگینی و افکار خودکشی.
تعداد سوال: 18 عدد
زمان تقریبی: ۱۰ دقیقه
رایگان
پرسشنامه اضطراب اجتماعی نوجوانان
مقیاس اضطراب اجتماعی نوجوانان (SASA) توسط پاکلک و ویدک (۲۰۰۸) طراحی شده است. این مقیاس شامل ۲۸ گویه است که نگرانیها، ترسها و رفتارهای اجتنابی نوجوانان را در موقعیتهای اجتماعی مختلف، مانند تعامل با دوستان و تعامل در مدرسه اندازهگیری میکند.
تعداد سوال: 28 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
رایگان
مقیاس احساس تنهایی (UCLA)
مقیاس احساس تنهایی در سال ۱۹۸۰ توسط راسل، پیلاو و کورتانو در دانشگاه لوسآنجلس کالیفرنیا ساخته شد. پرسشنامه احساس تنهایی (نسخه سوم) به عنوان اولین آزمون احساس تنهایی در سال ۱۹۷۸ توسط رسال، پیلاو و فرگوسن در دانشگاه کالیفرنیا ساخته شد. علیرغم اعتبار و پایایی مناسبی که برای مقیاس گزارش شده بود، برای رفع برخی نواقص، راسل و همکاران در سال ۱۹۸۰، نسخه تجدیدنظر شدهای از فرم اولیه را ارائه دادند.
تعداد سوال: 20 عدد
زمان تقریبی: ۱۰ دقیقه
رایگان
مقیاس تجدیدنظر شده اضطراب آشکار کودکان
کاستندا، مککندلس و پالرمو (۱۹۶۵) پرسشنامه فرم کودکان را برای سنجش مقیاس اضطراب آشکار (CMAS) تهیه نمودند. این مقیاس شامل ۴۲ گویه مربوط به اضطراب و ۱ گویه دیگر به عنوان دروغسنج بود. رینولدز و ریچموند (۱۹۷۸) مقیاس CMAS را از طریق حذف برخی از گویهها، اضافه نمودن برخی دیگر و تغییر ترتیب گویهها مورد تجدیدنظر قرار دادند و هنجار جدیدی از این مقیاس ارائه نمودند.
تعداد سوال: 37 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
رایگان
آخرین اخبار
مشاهده آرشیو اخبار
8
مرداد
نگرانی درباره نگرانی: بعضی از انواع روانرنجوری ممکن است باعث بهبود هوشیاری نسبت به سلامتی شود.
به راحتی میتوان گفت کووید-19 باعث شده تا بابت چیزهای زیادی نگران باشیم. علاوه بر نگرانی و تنش مربوط به فاصلهگذاری اجتماعی، آموزش در خانه و تغییر مکان موقعیتهای کاری، همهگیری ویروس کرونا، ما را مجبور به روبرو شدن با ذات خود نگرانی میکند.
25
تير
دستورالعملهای صریح فواید چشمگیری را در یادگیری خواندن فراهم میکنند
توانایی خواندن نقشی اصلی و بنیادین در تحصیل دارد، اما تعطیلی طولانی مدت مدارس و آموزش از راه دور با توجه به همهگیری، چالشهای منحصر به فردی را بر تدریس بسیاری از مهارتهای اساسی اعمال کرده است.
18
تير
تعادل میان مهارت مکالمه و شنیداری برای یادگیری زبان
نکات موجود در پژوهشهای مربوط به حافظه نشان میدادند تولید زبان (صحبت کردن) تجربه یادگیری بسیار قویای برای فرد به وجود میآورد؛ در صورتی که در شیوههای یادگیری زبان دوم خارجی به شدت روی اهمیت ادراک (گوش دادن) به جای تولید (صحبت کردن) برای یادگیری زبان تمرکز میشود."
کتاب های دکتر صاحبی
واژگان جامع روانشناسی
رهبری مدرن و مقتدرانه
داشتن یا شدن به سوی زندگی متعادل
زندگی سراسر قصه گویی است
حکایت کاکتوس
مراجع مقاوم و هنر روان درمانی
پدر، مادر کمی هم به من گوش کنید
مهم است بدانید
از دل او تا دل من (رهایی از میراث هیجانی خانه پدری)
کیمیاگری هیجان
شیوه های موثر رهایی از کمالگرایی افراطی
افزایش کیفیت زندگی
دوراهی (چالش های تصمیم گیری در زندگی شخصی و شغلی)
سوپرویژن بالینی در مداخلات روان شناختی - دوره دهم
آمیگدال (مدیریت هیجانات بزرگ)
حتما ببینید
مشوق همسرتان برای تغییر کردن باشید
چگونگی گذار از مرحله ماهعسل به مرحله عشق پایدار
۱۵ زنگ خطر در رفتارهای نوجوان - بخش اول
۱۵ زنگ خطر در رفتارهای نوجوان - بخش دوم
ایجاد و حفظ فرهنگ قدردانی در شرایط سخت
آیا آنقدر آسیبدیده هستم که نمیتوانم وارد رابطه جدیدی شوم؟
سه اشتباه رایج زوجها در زمان تعارض
مـا را در فضـای مجـازی دنبـال کنیـد
آدرس : تهران، مطهری، خیابان مفتح شمالی، خیابان زهره، کوچه قابوسنامه، پلاک ۴
نوبتدهی مشاوره:
09198010080 ( تماس در ساعات اداری)
پشتیبانی سایت:
02188832724 - 09194192929 ( تماس در ساعات اداری)
پست الکترونیک:
info[at]betterchoice.ir
تماس با ما
|
حریم خصوصی کاربران
|
قوانین و مقررات
|
© Copyright ©2024
betterchoice.ir
All Rights Reserved. Powered by
Targan
Version 5.2.187®