نکات موجود در پژوهشهای مربوط به حافظه نشان میدادند تولید زبان (صحبت کردن) تجربه یادگیری بسیار قویای برای فرد به وجود میآورد؛ در صورتی که در شیوههای یادگیری زبان دوم خارجی به شدت روی اهمیت ادراک (گوش دادن) به جای تولید (صحبت کردن) برای یادگیری زبان تمرکز میشود."
https://www.betterchoice.ir/fa/ndt/6680/تعادل_میان_مهارت_مکالمه_و_شنیداری_برای_یادگیری_زبان
|
مدیر تحقیق Mari Tervaniemi از دانشکده علوم تربیتی دانشگاه هلسینکی، با همکاری محققان دانشگاه پکن (BNU) و دانشگاه تورکو، برای بررسی ارتباط بین فراگیری زبان و پردازش موسیقی در مغز، دانشآموزان 8 تا 11 ساله مدارس ابتدایی چینیای را که برای یک سال تحصیلی هم در برنامههای آموزش موسیقی و هم برنامههای آموزش زبان خارجی شرکت کرده بودند را زیر نظر قرار دادند.
https://www.betterchoice.ir/fa/ndt/6624/یادگیری_زبانهای_خارجی_بر_پردازش_موسیقی_در_مغز_تاثیر_می_گذارد
|