• پشتیبانی
  • 09194192929
این کتاب برای معلمان، والدین و دیگر بزرگسالانی نوشته شده است که با دانش آموزان سر و کار دارند تا به آنها نشان دهد که چگونه به کودکان بیاموزند از مدرسه و یادگیری لذت ببرند و شادی بیشتری را تجربه کنند. پس از یادگیری و به کار گیری آموزه‌های این کتاب، می‌بینید که دانش آموزان شما رفتارهای مسؤولانه‌تری را انتخاب می‌کنند، نیازهای خود را بهتر می‌فهمند.
https://www.betterchoice.ir/fa/pdetail/40/ت_وری_انتخاب_در_مدرسه
توانایی خواندن نقشی اصلی و بنیادین در تحصیل دارد، اما تعطیلی طولانی مدت مدارس و آموزش از راه دور با توجه به همه‌گیری، چالش‎های منحصر به فردی را بر تدریس بسیاری از مهارت‎های اساسی اعمال کرده است.
https://www.betterchoice.ir/fa/ndt/6682/دستورالعمل‎های_صریح_فواید_چشمگیری_را_در_یادگیری_خواندن_فراهم_می‎کنند
نکات موجود در پژوهشهای مربوط به حافظه نشان می‎دادند تولید زبان (صحبت کردن) تجربه یادگیری بسیار قوی‌ای برای فرد به وجود می‌آورد؛ در صورتی که در شیوه‌های یادگیری زبان دوم خارجی به شدت روی اهمیت ادراک (گوش دادن) به جای تولید (صحبت کردن) برای یادگیری زبان تمرکز می‌شود."
https://www.betterchoice.ir/fa/ndt/6680/تعادل_میان_مهارت_مکالمه_و_شنیداری_برای_یادگیری_زبان
بخشش برای بچه‌ها و بزرگسالان برای بازسازی روابط و محدود کردن تعارضات در آینده نقش مهم و حیاتی دارد، ولی متاسفانه ما اطلاعات زیادی در خصوص این مطلب که چه چیزی باعث می‌شود تا احتمال بخشش دیگران توسط بچه‌ها افزایش پیدا کند، علی‌الخصوص در طول دوران تحول از کودکی تا بلوغ. این همان مطلبی بود که در این پژوهش به دنبال آن بودیم.
https://www.betterchoice.ir/fa/ndt/6648/مطالعات_راه_هایی_برای_کمک_به_بچه_ها_برای_یادگیری_بخشش_مشخص_می_کنند_
مدیر تحقیق Mari Tervaniemi از دانشکده علوم تربیتی دانشگاه هلسینکی، با همکاری محققان دانشگاه پکن (BNU) و دانشگاه تورکو، برای بررسی ارتباط بین فراگیری زبان و پردازش موسیقی در مغز، دانش‌آموزان 8 تا 11 ساله مدارس ابتدایی چینی‌ای را که برای یک سال تحصیلی هم در برنامه‌های آموزش موسیقی و هم برنامه‌های آموزش زبان خارجی شرکت‌ کرده بودند را زیر نظر قرار دادند.
https://www.betterchoice.ir/fa/ndt/6624/یادگیری_زبانهای_خارجی_بر_پردازش_موسیقی_در_مغز_تاثیر_می_گذارد
اولین آموزه خود را از پنج نیاز اصلی انسان که ویلیام گلسر در تئوری انتخاب واقعیت درمانی دربارۀ آن صحبت می‌کند، شروع می‌کنم. برای بدست آوردن درکی از چرایی رفتار، اول لازم است تا نیازهای انسان را بشناسید. دکتر گلسر می‌گوید شما با این نیازها متولد می‌شوید.
https://www.betterchoice.ir/fa/ndt/6546/مدیریت_کاهش_وزن_و_تناسب_اندام_با_پنج_نیاز_اصلی_انسان
تحقیقات جدید نشان می دهد که داشتن تحصیلات اثر بسیار ناچیزی به عنوان محافظت در برابر شروع افت شناختی در سنین بالاتر در زندگی دارد.
https://www.betterchoice.ir/fa/ndt/6585/تحصیلات_برای_سلامت_شناختی_در_طول_زندگی_بسیار_مهم_است
در دو قسمت قبلی در مورد فاجعه‌هایی که ممکن است در مسیر فرزندپروری ناصحیح، در آینده گریبان‌گیر فرزندان شود و همچنین کارهایی که والدین باید انجام دهند، تا مسیر فرزندپروری به خوبی ریل گذاری شود، صحبت کردیم.
https://www.betterchoice.ir/fa/ndt/6521/در_مسیر_فرزندپروری__قسمت_سوم___نکات_قابل_توجه_در_فرزند_پروری_
پیروزمندان بزرگ تاریخ- ناپلئون، داوینچی، موتسارت- همیشه خود را مدیریت می‌کردند. این کار، به میزان زیادی، همان کاری است که آن‌ها را به پیروزمندان بزرگ تبدیل کرد. اغلب ما، حتی آن دسته از ما که محبت های ناچیزی به ما داده شده‌ است، باید یاد بگیریم خود را مدیریت کنیم. ما باید خود را توسعه بدهیم. ما باید خود را در جایی قرار بدهیم که بتوانیم بیشترین فایده را داشته باشیم و دائما از لحاظ ذهنی هشیار بمانیم- یعنی بدانیم چگونه و چه زمانی کاری را که انجام میدهیم تغییر دهیم.
https://www.betterchoice.ir/fa/ndt/6496/خود_را_مدیریت_کنید
اصطلاح “مدرسه کیفی گلسری ” به مدرسه ای اطلاق می شود که از اصول “تئوری انتخاب” تبعیت کند. کارکنان این مدرسه بر این باورند که کنترل کردن رفتار دیگران ناممکن است ( و انسان تنها می تواند رفتار خودش را کنترل کند). آنها معتقدند اگر خواهان تأثیرگزاری بر دیگران باشیم ضروری است که روابط رضایت بخشی با آنها برقرار کنیم و برای مدرسه خود محیطی مطلوب فراهم آوریم.
https://www.betterchoice.ir/fa/ndt/6491/آشنایی_با_مدرسه_کیفی
12