• پشتیبانی
  • 09194192929
آخرین مقالات مشاهده آرشیو مقالات
چگونگی دست کشیدن از رفتار تدافعی
20
آبان
چگونگی دست کشیدن از رفتار تدافعی
تدافعی رفتار کردن به این معنی است که وقتی با موقعیت ناخوشایند و یا ناراحت‌کننده‌ای روبرو هستید به جای آنکه گوش بدهید و در مورد مشکلی که وجود دارد گفتگو کنید، به سمت دفاع کردن از خودتان روی بیاورید. اگر شما هم درگیر عملکرد تدافعی هستید، باید بدانید که تنها نیستید. عملکرد تدافعی سازوکار روانشناختی خودکاری است که می‌تواند به واسطه موارد تنش‌زای بیرونی و یا درونی فعال شود. این عملکرد می‌تواند هوشیارانه و یا کاملا به صورت ناهوشیارانه انجام شود.
راهنمایی‌هایی برای پیدا کردن هدف زندگی
13
آبان
راهنمایی‌هایی برای پیدا کردن هدف زندگی
پیدا کردن هدف در زندگی، مفهومی بسیار فراتر از یک شعار ساده است: آموختن چگونگی داشتن زندگی‌ای هدفمند می‌تواند به داشتن احساس کنترل بیشتر و افزایش سطح رضایت کلی در زندگی بیانجامد. داشتن چنین احساسی که در زندگی کاری که می‌کنید ارزشمند و خوب است، یکی از عوامل اصلی برای داشتن زندگی‌ای شادمان است.
عزت نفس چیست؟
6
آبان
عزت نفس چیست؟
عزت نفس در حقیقت احساس کلی نسبت به ارزش و ارزشمندی شخصی خودتان است. دقیقا شبیه به احترام به خود، عزت نفس نیز میزان اعتماد خودتان به توانمندیها و نگرهایشان را نشان می‌دهد.
آزمون های روانشناسی مشاهده همه آزمون ها
آخرین اخبار مشاهده آرشیو اخبار
نگرانی درباره نگرانی: بعضی از انواع روان‌رنجوری ممکن است باعث بهبود هوشیاری نسبت به سلامتی شود.
8
مرداد
نگرانی درباره نگرانی: بعضی از انواع روان‌رنجوری ممکن است باعث بهبود هوشیاری نسبت به سلامتی شود.
به راحتی می‌توان گفت کووید-19 باعث شده تا بابت چیزهای زیادی نگران باشیم. علاوه بر نگرانی و تنش مربوط به فاصله‎گذاری اجتماعی، آموزش در خانه و تغییر مکان موقعیت‎های کاری، همه‌گیری ویروس کرونا، ما را مجبور به روبرو شدن با ذات خود نگرانی می‌کند.
دستورالعمل‎های صریح فواید چشمگیری را در یادگیری خواندن فراهم می‎کنند
25
تير
دستورالعمل‎های صریح فواید چشمگیری را در یادگیری خواندن فراهم می‎کنند
توانایی خواندن نقشی اصلی و بنیادین در تحصیل دارد، اما تعطیلی طولانی مدت مدارس و آموزش از راه دور با توجه به همه‌گیری، چالش‎های منحصر به فردی را بر تدریس بسیاری از مهارت‎های اساسی اعمال کرده است.
تعادل میان مهارت مکالمه و شنیداری برای یادگیری زبان
18
تير
تعادل میان مهارت مکالمه و شنیداری برای یادگیری زبان
نکات موجود در پژوهشهای مربوط به حافظه نشان می‎دادند تولید زبان (صحبت کردن) تجربه یادگیری بسیار قوی‌ای برای فرد به وجود می‌آورد؛ در صورتی که در شیوه‌های یادگیری زبان دوم خارجی به شدت روی اهمیت ادراک (گوش دادن) به جای تولید (صحبت کردن) برای یادگیری زبان تمرکز می‌شود."