ورود
عضویت
پشتیبانی
09194192929
کارگاه های آموزشی
بستههای آموزشی
عناوین آموزشی
درسنامه ها
آزمونهای روانشناسی
پرسش و پاسخ
دانشوران گروه
گواهینامه
درمانگران
کتاب ها
اخبار و مقالات
اخبار
مقالات
مقالات
مقالات موسسه بین المللی
مقالات علمی
نقد فیلم
درباره
درباره ما
تماس با ما
WGI
☰
کارگاه های آموزشی
بستههای آموزشی
عناوین آموزشی
▼
▼
درسنامه ها
آزمونهای روانشناسی
پرسش و پاسخ
دانشوران گروه
▼
▼
گواهینامه
درمانگران
کتاب ها
اخبار و مقالات
▼
▼
اخبار
مقالات
◄
▼
مقالات
مقالات موسسه بین المللی
مقالات علمی
نقد فیلم
درباره
▼
▼
درباره ما
تماس با ما
WGI
بسته های آموزشی
مشاهده همه بسته ها
اشتباهات مهلک در روابط عاطفی (وبینار رایگان)
دکتر علی صاحبی
وسواس؛ بیماری روانی یا عملکرد مغز
دکتر علی صاحبی
فرزندپروری پیشرفته (۲)
دکتر سید مهدی موسوی موحد
مربی هیجانات کودک و نوجوان
مهدی حاج اسماعیلی
هشت شهر عشق
دکتر لیلا فلاحی
بازنشستگی و سبک زندگی متعادل
دکتر علی صاحبی
اهمالکاری
دکتر علی صاحبی
غنی سازی روابط
دکتر علی صاحبی
چگونه از سنگ حوادث میتوان خانه ساخت؟
دکتر علی صاحبی
مدیریت هیجانات اساسی
دکتر علی صاحبی
سبک زندگی متعادل
دکتر علی صاحبی
مصاحبه انگیزشی
دکتر حمید پورشریفی
کارگاه های آموزشی
مشاهده همه کارگاه ها
فرزندپروری نوجوان
علی صاحبی,عاطفه سلطانی فر
شروع: 1404/03/22
پایان: 1404/05/30
دوره آنلاین
12,900,000 تومان
قدرت در نوجوانی (فرآیند هدایت نوجوان در مدرسه نوجوانی انتخاب بهتر)
علی صاحبی
شروع: 1404/05/19
پایان: 1404/09/30
تهران
39,000,000 تومان
لذت در نوجوانی (فرآیند هدایت نوجوان در مدرسه نوجوانی انتخاب بهتر)
علی صاحبی
شروع: 1404/05/19
پایان: 1404/09/30
تهران
39,000,000 تومان
تغییر ( از خودشناسی تا خودشکوفایی ) - ترم ۲
مهدی اسکندری,علی صاحبی
شروع: 1404/04/26
پایان: 1404/07/03
دوره آنلاین
12,900,000 تومان
شروع کنید
شروع کنید
شروع کنید
آخرین مقالات
مشاهده آرشیو مقالات
12
تير
6 مهارت انطباقی در زمان سوگ
سوگ و از دست دادن تجربه منحصربهفردی است. از دست دادن یک تجربه منحصربهفرد است. هر فردی تجربه منحصر به فردی از سوگواری و ماتم را پشت سر میگذارد و چیزی به نام «سوگواری درست» وجود ندارد. در واقع، تجربه سوگ میتواند شکلهای مختلفی داشته باشد؛ از احساس بیحسی گرفته تا گریههای بدون توقف. برخی افراد پنج مرحله سوگواری رایج را تجربه میکنند، اما برخی دیگر ممکن است تجربههای متفاوتی داشته باشند. هر فردی واکنشی منحصربهفرد دارد که کاملا میتواند با اصالت و درست باشد.
5
تير
درک بهتر پیوستار درونگرایی و برونگرایی (بخش دوم)
درونگراها معمولاً محتاط، آرام و منفعل هستند، در حالی که برونگراها معاشرتی، پرحرف و قاطع هستند. درونگراها از زمانهای آرام و تمرکزهای شخصی انرژی میگیرند، اما برونگراها با فعالیتهای پرجنبوجوش انرژیشان را به دست میآورند
29
خرداد
درک بهتر پیوستار درونگرایی و برونگرایی (بخش اول)
این مقاله به بررسی طیف درونگرایی در مقابل برونگرایی میپردازد. هدف این مقاله تعریف دو انتهای این طیف و داشتن نگاهی دقیقتر به امکانهای بیشمار بین آنهاست تا به شکل بهتری به عنوان متخصصان سلامت روان، بتوانیم به مراجعانمان کمک کنیم.
آزمون های روانشناسی
مشاهده همه آزمون ها
مقیاس احساس تنهایی اجتماعی و عاطفی بزرگسالان
مقیاس احساس تنهایی دارای ۱۴ سوال بوده و هدف آن بررسی میزان احساس تنهایی اجتماعی و عاطفی افراد (تنهایی رمانتیک، تنهایی خانوادگی، تنهایی اجتماعی) می باشد.
تعداد سوال: 14 عدد
زمان تقریبی: ۱۰ دقیقه
رایگان
پرسشنامه شادکامی آکسفورد
این فهرست برای اولین بار توسط آرگیل و لو در سال ۱۹۸۹ ساخته شد (به نقل از کار، ۲۰۰۴). آرگیل پس از رایزنی با بک، بر آن شد تا جملات فهرست افسردگی بک را معکوس کند
تعداد سوال: 29 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
رایگان
مقیاس بخشش رنجش خاص زناشویی
مقیاس بخشش خاص زناشویی توسط پالپری، رگالیا و فینچام در سال (۲۰۰۹) طراحی شده است. این مقیاس شامل ۱۰ گویه میباشد که به منظور ارزیابی بخشش خاص زوجین طراحی شده است.
تعداد سوال: 10 عدد
زمان تقریبی: ۵ دقیقه
رایگان
انگیزه پیشرفت (ACMT) مبتنی بر روش تکمیل جملات
هدف این آزمون اندازه گیری نمره نیاز به پیشرفت شخص است . این آزمون بر مبنای الگوی پیشوانات موخرجی و روش آزمون تکمیل جمله است این آزمون مرکب از 50 جمله ناقص است که باید توسط آزمودنی با گذاشتن علامت بر هر یک از سه پاسخ انتخابی که دربرابر شماره سؤال در پاسخنامه آمده تکمیل شود . به آزمودنی ها گفته می شود که چه کنند واز آنها خواسته می شود که با انتخاب یکی از پاسخ های داده شده احساس واقعی خود را راجع به سؤال مطرح شده با علامت زدن در پاسخنامه بیان کنند.
تعداد سوال: 50 عدد
زمان تقریبی: ۲۵ دقیقه
رایگان
پرسشنامه استرس ادراک شده
مقیاس استرس ادراک شده (PSS) توسط کوهن (۱۹۸۳) به منظور ارزیابی میزانی که فرد موقعیتهای زندگی را استرسزا ارزیابی میکند، طراحی شده است.
تعداد سوال: 14 عدد
زمان تقریبی: ۱۰ دقیقه
رایگان
پرسشنامه اجتناب و فشار اجتماعی واتسون (SAD)
این پرسشنامه دارای ۲۸ سوال بوده و هدف آن تشخیص و ارزیابی اجتناب و فشار اجتماعی(اجتناب اجتماعی، فشار و ناراحتی اجتماعی) می باشد.
تعداد سوال: 28 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
رایگان
پرسشنامه اضطراب اجتماعی نوجوانان
مقیاس اضطراب اجتماعی نوجوانان (SASA) توسط پاکلک و ویدک (۲۰۰۸) طراحی شده است. این مقیاس شامل ۲۸ گویه است که نگرانیها، ترسها و رفتارهای اجتنابی نوجوانان را در موقعیتهای اجتماعی مختلف، مانند تعامل با دوستان و تعامل در مدرسه اندازهگیری میکند.
تعداد سوال: 28 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
رایگان
پرسشنامه افکار اضطراب سخنرانی
ادراک فرد نقش مهمی در گسترش، پایداری و درمان اضطراب سخنرانی دارد. کو و همکاران (۲۰۰۴) بر این باورند که در حال حاضر ابزارهای کمی وجود دارند که بتواند افکار مرتبط با اضطراب سخنرانی را ارزیابی کند.
تعداد سوال: 23 عدد
زمان تقریبی: ۸ دقیقه
رایگان
وابستگی به دیگران هرشفیلد و همکاران
پرسشنامه وابستگی به دیگران یک ابزار ۴۸ سوالی و ۳ بعدی است که برای سنجیدن افکار، رفتار و احساسهای مربوط به داشتن میزان نیاز به داشتن روابط نزدیک با دیگران است
تعداد سوال: 48 عدد
زمان تقریبی: ۲۴ دقیقه
15,000 تومان
مقیاس اختلال اضطراب فراگیر
مقیاس اختلال اضطراب فراگیر ۷ سوالی اسپیتزر و همکاران (GAD-7) در سال ۲۰۰۶ توسط اسپیزر, کرونک, ویلیامز و لوه طراحی و ساخته شد. مقیاس اختلال اضطراب فراگیر از جمله بهترین ابزارهایی که برای سنجش این اختلال طراحی شده است.
تعداد سوال: 7 عدد
زمان تقریبی: ۵ دقیقه
رایگان
مقیاس کنترل درونی و بیرونی راتر
پرسشنامه زیر برای سنجش انتظارات افراد درباره منبع کنترل تدوین شده است و دارای 29 ماده است که هرماده دارای یک جفت سؤال ( الف و ب ) می باشد.
تعداد سوال: 29 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
رایگان
مقیاس پذیرش اجتماعی مارلو - کراون
مقیاس آزمون پذیرش اجتماعی توسط مارلو و کراون به منظور سنجش میزان پذیرش اجتماعی افراد ساخته شد. مقیاس پذیرش اجتماعی مارلو- کراون یکی از معتبرترین مقیاسهای سنجش پذیرش اجتماعی است.
تعداد سوال: 33 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
10,000 تومان
آخرین اخبار
مشاهده آرشیو اخبار
8
مرداد
نگرانی درباره نگرانی: بعضی از انواع روانرنجوری ممکن است باعث بهبود هوشیاری نسبت به سلامتی شود.
به راحتی میتوان گفت کووید-19 باعث شده تا بابت چیزهای زیادی نگران باشیم. علاوه بر نگرانی و تنش مربوط به فاصلهگذاری اجتماعی، آموزش در خانه و تغییر مکان موقعیتهای کاری، همهگیری ویروس کرونا، ما را مجبور به روبرو شدن با ذات خود نگرانی میکند.
25
تير
دستورالعملهای صریح فواید چشمگیری را در یادگیری خواندن فراهم میکنند
توانایی خواندن نقشی اصلی و بنیادین در تحصیل دارد، اما تعطیلی طولانی مدت مدارس و آموزش از راه دور با توجه به همهگیری، چالشهای منحصر به فردی را بر تدریس بسیاری از مهارتهای اساسی اعمال کرده است.
18
تير
تعادل میان مهارت مکالمه و شنیداری برای یادگیری زبان
نکات موجود در پژوهشهای مربوط به حافظه نشان میدادند تولید زبان (صحبت کردن) تجربه یادگیری بسیار قویای برای فرد به وجود میآورد؛ در صورتی که در شیوههای یادگیری زبان دوم خارجی به شدت روی اهمیت ادراک (گوش دادن) به جای تولید (صحبت کردن) برای یادگیری زبان تمرکز میشود."
کتاب های دکتر صاحبی
تئوری انتخاب در عمل
وقتی زندگی ساز مخالف می زند
فرزندپروری با تئوری انتخاب(مصوّر)
میانبرهای شادکامی
حکایت کاکتوس
شاد باش و دیر زی
واژگان جامع روانشناسی
مهم است بدانید
تربیت زوج درمانگر
خود شکوفایی
فرزند پروری موفق در بستر روابط زناشویی خشنود
چو زندگی با تو نسازد تو با زندگی ستیز (وبینار رایگان)
پکیج های آموزشی دکتر علی صاحبی
وبینار گذر از سالی که گذشت به سالی که میآید
معجون رابطه ها
حتما ببینید
"د" مثل دفاع کردن
۱۰ نکته مهم برای آموزش جراتمندی به فرزندانتان
برای انتخاب شریک زندگی به دنبال چه خصوصیتهایی باشیم؟
چطور همیشه رابطه سالمی با خودمان داشته باشیم
دل در برابر عقل: حل کردن تفاوتهای فراهیجانی برای داشتن رابطه عاطفی مستحکمتر
آیا دیوارکشی همان قهرکردن است؟
جراتمندی
مـا را در فضـای مجـازی دنبـال کنیـد
آدرس : تهران، مطهری، خیابان مفتح شمالی، خیابان زهره، کوچه قابوسنامه، پلاک ۴
نوبتدهی مشاوره:
09198010080 ( تماس در ساعات اداری)
پشتیبانی سایت:
02188832724 - 09194192929 ( تماس در ساعات اداری)
پست الکترونیک:
info[at]betterchoice.ir
تماس با ما
|
حریم خصوصی کاربران
|
قوانین و مقررات
|
© Copyright ©2025
betterchoice.ir
All Rights Reserved. Powered by
Targan
Version 5.2.187®