• پشتیبانی
  • 09194192929
آخرین مقالات مشاهده آرشیو مقالات
هنر ظريف انجام آنچه مهم است
15
شهریور
هنر ظريف انجام آنچه مهم است
وقتي در بحران هستيم، اتفاق عجيبي مي افتد. غرق در ترس، نگراني و ترديد، به سرعت از آنچه مهم است غافل مي‌شويم و اغلب بر‌طبق آن عمل مي‌كنيم. در این شرایط ممکن است درگير جستجواي بی پایان برای نیازها و خواسته‌های فوری خود شویم و از اهداف و مقاصد عمیق تر خود چشم پوشی کنیم.
مدیریت اضطراب؛ هنر درست اندیشیدن
9
مرداد
مدیریت اضطراب؛ هنر درست اندیشیدن
اضطراب احساسی طبیعی و هشداردهنده‌ای غیر ارادی در انسان است که با خود پیامی از وجود خطری واقعی یا ذهنی به همراه دارد. اضطراب نشان می‌دهد که فرد لازم است اقدامی برای از بین بردن خطر انجام دهد.
5 قانون زندگی داروینی - آیا می‌خواهید زندگی خوبی داشته باشید؟ به داروین گوش دهید
19
تير
5 قانون زندگی داروینی - آیا می‌خواهید زندگی خوبی داشته باشید؟ به داروین گوش دهید
آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بدون اینکه دلیل خاصی داشته باشد، مضطرب باشید؟ و یا نسبت به اطرافیانتان احساس سرخوردگی و نا‌امیدی داشته باشید؟ و یا حتی نسبت به خودتان احساس نا‌امیدی کنید؟ یا از خودتان بپرسید، اصلا که چی؟ هدف این زندگی چیست؟
آزمون های روانشناسی مشاهده همه آزمون ها
آخرین اخبار مشاهده آرشیو اخبار
نگرانی درباره نگرانی: بعضی از انواع روان‌رنجوری ممکن است باعث بهبود هوشیاری نسبت به سلامتی شود.
8
مرداد
نگرانی درباره نگرانی: بعضی از انواع روان‌رنجوری ممکن است باعث بهبود هوشیاری نسبت به سلامتی شود.
به راحتی می‌توان گفت کووید-19 باعث شده تا بابت چیزهای زیادی نگران باشیم. علاوه بر نگرانی و تنش مربوط به فاصله‎گذاری اجتماعی، آموزش در خانه و تغییر مکان موقعیت‎های کاری، همه‌گیری ویروس کرونا، ما را مجبور به روبرو شدن با ذات خود نگرانی می‌کند.
دستورالعمل‎های صریح فواید چشمگیری را در یادگیری خواندن فراهم می‎کنند
25
تير
دستورالعمل‎های صریح فواید چشمگیری را در یادگیری خواندن فراهم می‎کنند
توانایی خواندن نقشی اصلی و بنیادین در تحصیل دارد، اما تعطیلی طولانی مدت مدارس و آموزش از راه دور با توجه به همه‌گیری، چالش‎های منحصر به فردی را بر تدریس بسیاری از مهارت‎های اساسی اعمال کرده است.
تعادل میان مهارت مکالمه و شنیداری برای یادگیری زبان
18
تير
تعادل میان مهارت مکالمه و شنیداری برای یادگیری زبان
نکات موجود در پژوهشهای مربوط به حافظه نشان می‎دادند تولید زبان (صحبت کردن) تجربه یادگیری بسیار قوی‌ای برای فرد به وجود می‌آورد؛ در صورتی که در شیوه‌های یادگیری زبان دوم خارجی به شدت روی اهمیت ادراک (گوش دادن) به جای تولید (صحبت کردن) برای یادگیری زبان تمرکز می‌شود."