• پشتیبانی
  • 09194192929

با توجه به تعهدی که موسسه انتخاب بهتر به عنوان نماینده رسمی موسسه ویلیام گلسر بین المللی، در ایران و همچنین با توجه به رسالتی که در سطحی کلان‌تر نسبت به روانشناسی کنترل درونی که تئوری انتخاب یکی از زیر مجموعه‌های این مجموعه روانشناسی است، بر عهده دارد و در راستای اصل به روز بودن روانشناسان، مشاوران، کوچ‌ها، مدیران و معلمان و ضرورت همگام بودن با دانش روز، در این قسمت، علاوه بر ترجمه مقالات مجله بین المللی تئوری انتخاب و واقعیت درمانی، که به صورت فصلنامه منتشر می‌گردد، مقالات سایر موسسات بین‌المللی که رویکرد آنها مبتنی بر روانشناسی کنترل درونی است قرار داده می‌شود. 


وقتی به یکدیگر اعتماد ندارید، چه باید بکنید؟
18
آبان
وقتی به یکدیگر اعتماد ندارید، چه باید بکنید؟
یکی از سخت‌ترین کارها در مورد اعتماد به دیگری، آموختن اعتماد به نفس داشتن در مورد قضاوت‌های خود است. اعتماد معنایی فراتراز پیدا کردن نشانه‌های بی‌وفایی در همسرتان دارد. معنای واقعی اعتماد ایمان داشتن به این است که آنها برای شما در اعماق وجودشان بهترین‌ها را برای شما می‌خواهند.
چگونه از (آسیب های) روابط گذشته بهبود یابیم؟
6
مهر
چگونه از (آسیب های) روابط گذشته بهبود یابیم؟
این یکی از پرسش‌ها و دغدغه‌های رایج مراجعان است. افراد مجردی که می‌خواهند پس از شکست در روابط گذشته خود بهبود پیدا کرده و به زندگی ادامه دهند. با تامل کردن درباره الگوهای رفتاری مخرب خود و شریکی که داشته‌اید می‌توانید از گذشته خود بیاموزید، رشد کنید و آماده روابط بعدی شوید. این مقاله نقطه شروعی برای آغاز تفکر در این موضوع و توشه اولیه‌ای برای شروع سفر است؛ احتمالا باید موارد بسیار دیگری را نیز در مسیر بهبودی‌تان در نظربگیرید.
گفتگوی روزانه‌ای که به نفع ازدواجتان خواهد بود
5
خرداد
گفتگوی روزانه‌ای که به نفع ازدواجتان خواهد بود
یک روش ساده و مؤثر برای سرمایه‌گذاری زوجین در حساب بانک عاطفی زندگی مشترک، این است که در پایان روز با هم درمورد اینکه روزشان را چطور سپری کرده‌اند با یکدیگر صحبت کنند. این گفتگو را مکالمه‌ی "روزت چطور بود عزیزم؟" یا بصورت رسمی‌تر مکالمه کاهش‌دهنده استرس می‌نامیم.