ورود
عضویت
پشتیبانی
09194192929
کارگاه های آموزشی
بستههای آموزشی
عناوین آموزشی
درسنامه ها
آزمونهای روانشناسی
پرسش و پاسخ
دانشوران گروه
گواهینامه
درمانگران
کتاب ها
اخبار و مقالات
اخبار
مقالات
مقالات
مقالات موسسه بین المللی
مقالات علمی
نقد فیلم
درباره
درباره ما
تماس با ما
WGI
☰
کارگاه های آموزشی
بستههای آموزشی
عناوین آموزشی
▼
▼
درسنامه ها
آزمونهای روانشناسی
پرسش و پاسخ
دانشوران گروه
▼
▼
گواهینامه
درمانگران
کتاب ها
اخبار و مقالات
▼
▼
اخبار
مقالات
◄
▼
مقالات
مقالات موسسه بین المللی
مقالات علمی
نقد فیلم
درباره
▼
▼
درباره ما
تماس با ما
WGI
بسته های آموزشی
مشاهده همه بسته ها
طراحی زندگی با تئوری انتخاب
دکتر علی صاحبی
مدیریت خشم در کودکان
دکتر محمدحسن نادری اثر
اختلال شخصیت
دکتر علی صاحبی
رابطه با خود
زهره سپهری شاملو
فرزندپروری پایه
دکتر سید مهدی موسوی موحد
شفقتورزی به خود
دکتر علی صاحبی
چگونه از سنگ حوادث میتوان خانه ساخت؟
دکتر علی صاحبی
مبانی اصول سلامت روان
جواد صالحی فدردی
مولانا و مسئله بازتاب
ایرج شهبازی
هشت شهر عشق
دکتر لیلا فلاحی
حل تعارض در زندگی فردی و خانوادگی
دکتر علی صاحبی
حد و مرز در خانواده
دکتر علی صاحبی
کارگاه های آموزشی
مشاهده همه کارگاه ها
لذت در نوجوانی (فرآیند هدایت نوجوان در مدرسه نوجوانی انتخاب بهتر)
علی صاحبی
شروع: 1404/05/19
پایان: 1404/09/30
تهران
39,000,000 تومان
تغییر ( از خودشناسی تا خودشکوفایی ) - ترم ۲
مهدی اسکندری,علی صاحبی
شروع: 1404/04/26
پایان: 1404/07/03
دوره آنلاین
12,900,000 تومان
کارورزی اتاق درمان
مهدی اسکندری
شروع: 1404/02/16
پایان: 1404/05/03
دوره آنلاین
42,000,000 تومان
شیوه های مدیریت استرس در شرایط بحران
علی صاحبی
شروع: 1404/04/17
پایان: 1404/04/17
دوره آنلاین
رایگان
شروع کنید
شروع کنید
شروع کنید
آخرین مقالات
مشاهده آرشیو مقالات
5
تير
درک بهتر پیوستار درونگرایی و برونگرایی (بخش دوم)
درونگراها معمولاً محتاط، آرام و منفعل هستند، در حالی که برونگراها معاشرتی، پرحرف و قاطع هستند. درونگراها از زمانهای آرام و تمرکزهای شخصی انرژی میگیرند، اما برونگراها با فعالیتهای پرجنبوجوش انرژیشان را به دست میآورند
29
خرداد
درک بهتر پیوستار درونگرایی و برونگرایی (بخش اول)
این مقاله به بررسی طیف درونگرایی در مقابل برونگرایی میپردازد. هدف این مقاله تعریف دو انتهای این طیف و داشتن نگاهی دقیقتر به امکانهای بیشمار بین آنهاست تا به شکل بهتری به عنوان متخصصان سلامت روان، بتوانیم به مراجعانمان کمک کنیم.
22
خرداد
داستانی که برای خودتان میگویید
سعادت یه مقصد نیست؛ بلکه بیشتر امری ترکیبی است. سالها کار کردن با انسانهایی که آخرین روزهای زندگیشان را سپری میکردند به من یاد داد که سعادت فقط خوشحال بودن، دستیابی به موفقیت یا فرار از درد نیست. بلکه ترکیبی هماهنگ و درونی هست بین معنا و هدف. و انسان ابزار جالب و خاصی در اختیار دارد که این دو مفهوم را به هم متصل میکند و آن ابزار عبارتست از: داستان گفتن.
آزمون های روانشناسی
مشاهده همه آزمون ها
مقیاس شفقت به خود
خود دلسوزی یا شفقت خود به معنی این است که فرد در مواجه با ناکامیها، نقائص و عیبهایش آنها را بپذیرد. و به جای انتقاد از خود به مهربانی نسبت به خود میپردازد. با انجام این آزمون میتوانید ببینید چقدر با خودتان مشفقانه برخورد میکنید
تعداد سوال: 12 عدد
زمان تقریبی: ۶ دقیقه
رایگان
پرسشنامه مقیاس خود پنداره کودکان پیرز و هریس (CSCS)
مقیاس خود پنداره کودکان پیرز و هریس (CSCS) توسط پیرز و هریس در سال ۱۹۶۹ تهیه شده است و معادل انگلیسی آن Children’s Self-Concept Scale میباشد. این مقیاس جهت سنجش میزان خودپنداره کودکان و نوجوانان طرح ریزی شده است و در جهت نگرش و احساس فرد نسبت به خودش، خلاصه میشود.
تعداد سوال: 80 عدد
زمان تقریبی: 40 دقیقه
رایگان
پرسشنامه استرس شغلی استاینمتز
این پرسشنامه را استاینمتز (۱۹۷۷) تهیه کرد و شامل ۳۶ عبارت در مورد موقعیت های تنش زای محیط کاری می باشد .این پرسشنامه به بررسی استرس فرد در رابطه با ماهیت کار، همکاران و سرپرستان میپردازد.
تعداد سوال: 36 عدد
زمان تقریبی: ۲۰ دقیقه
رایگان
پرسشنامه تجدید نظر شده حل مسئله اجتماعی (SPSI-R)
فرم کوتاه پرسشنامه تجدیدنظر شده حل مسئله اجتماعی (SPSI-R؛ دزوریلا و همکاران، 2002)، یک ابزار خود گزارشی از نوع لیکرت و دارای 25 سوال بوده و هدف آن اندازه گیری مهارت شما در حل مسئله اجتماعی مي باشد .
تعداد سوال: 25 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
رایگان
مقیاس کنترل درونی و بیرونی راتر
پرسشنامه زیر برای سنجش انتظارات افراد درباره منبع کنترل تدوین شده است و دارای 29 ماده است که هرماده دارای یک جفت سؤال ( الف و ب ) می باشد.
تعداد سوال: 29 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
رایگان
پرسشنامه ترس از تصویر بدن (BICI)
پرسشنامه ترس از تصویر بدن لیتلتون (BICI) دارای 19 سوال و دو مولفه زیر می باشد: 1. نارضایتی و خجالت فرد از ظاهر خود ، وارسی کردن و مخفی کردن نقایص ادراک شده 2. میزان تداخل نگرانی درباره ی ظاهر را در عملکرد اجتماعی فرد
تعداد سوال: 19 عدد
زمان تقریبی: ۱۰ دقیقه
رایگان
مقیاس سنجش آسیب روانی
پرسشنامه سنجش آسیب روانیSCL)) که نام انگلیسی آن (Symptom checklist – 90- revised & SCL-25) است که توسط دراگوتیس و همكارانش درسال 1983ساخته شد. این پرسشنامه دارای 25 گویه است که جهت غربالگری و تعیین اثربخشی درمان به کار میرود. این پرسشنامه برای ارزشیابی علائم روانی ساخته شده است .
تعداد سوال: 25 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
رایگان
اعتیاد به اینترنت
تعداد سوال: 20 عدد
زمان تقریبی: ۱۰ دقیقه
رایگان
مقیاس اضطراب وجودی گود
این مقیاس را لورنس و کاترینا گود در سال ۱۹۷۴ در ۳۲ ماده ساختهاند. این مقیاس در حقیقت برای سنجش میزان اضطرابهای وجودی, از جمله, مرگ, تنهایی, گناه, پوچی و بیمعنایی در زندگی ساخته شده است که اضطراب را به صورت دو ارزشی میسنجد.
تعداد سوال: 32 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
رایگان
آزمون باورهای غیرمنطقی جونز (IBT)
IBT شامل 100 سؤال است که هر ده سؤال یک خرده مقیاس باورهای غیرمنطقی را می سنجد و جمعاً ده باور غیرمنطقی در این آزمون مورد سنجش قرار می گیرد. این خرده مقیاس ها عبارتند از: توقع تأیید از دیگران، انتظارات بیش از حد از خود، سرزنش خود، واکنش همراه با ناکامی، بی مسئولیتی هیجانی، بیش دلواپسی اضطرابی، اجتناب از مشکل، وابستگی، درماندگی برای تغییر و کمال گرایی.
تعداد سوال: 100 عدد
زمان تقریبی: ۴۰ دقیقه
رایگان
پرسشنامه اضطراب خصیصهای-موقعیتی اشپیلبرگر
پرسشنامه اضطراب موقعيتي – خصيصهاي اشپيلبرگر يك وسيله خودسنجي است كه به طور گسـتردهاي بـه كـار رفتـه است. اين پرسشنامه شامل دو مقياس روانسنجي خودسنجي جداگانه براي انـدازهگيـري دو مفهوم متمايز، اما وابسته با اضطراب است.
تعداد سوال: 40 عدد
زمان تقریبی: ۱۵ دقیقه
15,000 تومان
پرسشنامه هوش اجتماعی ترومسو
این پرسشنامه به جهت ارزیابی هوش اجتماعی در سال 2001 توسط ترومسو ساخته شده است. این پرسشنامه دارای ۲۱ سوال و مولفه های: • پردازش اطلاعات اجتماعی (SIP) • خرده مقیاس آگاهی اجتماعی (SA) • خرده مقیاس مهارت های اجتماعی (SS) می باشد.
تعداد سوال: 21 عدد
زمان تقریبی: ۱۰ دقیقه
رایگان
آخرین اخبار
مشاهده آرشیو اخبار
8
مرداد
نگرانی درباره نگرانی: بعضی از انواع روانرنجوری ممکن است باعث بهبود هوشیاری نسبت به سلامتی شود.
به راحتی میتوان گفت کووید-19 باعث شده تا بابت چیزهای زیادی نگران باشیم. علاوه بر نگرانی و تنش مربوط به فاصلهگذاری اجتماعی، آموزش در خانه و تغییر مکان موقعیتهای کاری، همهگیری ویروس کرونا، ما را مجبور به روبرو شدن با ذات خود نگرانی میکند.
25
تير
دستورالعملهای صریح فواید چشمگیری را در یادگیری خواندن فراهم میکنند
توانایی خواندن نقشی اصلی و بنیادین در تحصیل دارد، اما تعطیلی طولانی مدت مدارس و آموزش از راه دور با توجه به همهگیری، چالشهای منحصر به فردی را بر تدریس بسیاری از مهارتهای اساسی اعمال کرده است.
18
تير
تعادل میان مهارت مکالمه و شنیداری برای یادگیری زبان
نکات موجود در پژوهشهای مربوط به حافظه نشان میدادند تولید زبان (صحبت کردن) تجربه یادگیری بسیار قویای برای فرد به وجود میآورد؛ در صورتی که در شیوههای یادگیری زبان دوم خارجی به شدت روی اهمیت ادراک (گوش دادن) به جای تولید (صحبت کردن) برای یادگیری زبان تمرکز میشود."
کتاب های دکتر صاحبی
تئوری انتخاب در عمل
وقتی زندگی ساز مخالف می زند
فرزندپروری با تئوری انتخاب(مصوّر)
میانبرهای شادکامی
حکایت کاکتوس
شاد باش و دیر زی
واژگان جامع روانشناسی
مهم است بدانید
تربیت زوج درمانگر
خود شکوفایی
فرزند پروری موفق در بستر روابط زناشویی خشنود
چو زندگی با تو نسازد تو با زندگی ستیز (وبینار رایگان)
پکیج های آموزشی دکتر علی صاحبی
وبینار گذر از سالی که گذشت به سالی که میآید
معجون رابطه ها
حتما ببینید
"د" مثل دفاع کردن
۱۰ نکته مهم برای آموزش جراتمندی به فرزندانتان
برای انتخاب شریک زندگی به دنبال چه خصوصیتهایی باشیم؟
چطور همیشه رابطه سالمی با خودمان داشته باشیم
دل در برابر عقل: حل کردن تفاوتهای فراهیجانی برای داشتن رابطه عاطفی مستحکمتر
آیا دیوارکشی همان قهرکردن است؟
جراتمندی
مـا را در فضـای مجـازی دنبـال کنیـد
آدرس : تهران، مطهری، خیابان مفتح شمالی، خیابان زهره، کوچه قابوسنامه، پلاک ۴
نوبتدهی مشاوره:
09198010080 ( تماس در ساعات اداری)
پشتیبانی سایت:
02188832724 - 09194192929 ( تماس در ساعات اداری)
پست الکترونیک:
info[at]betterchoice.ir
تماس با ما
|
حریم خصوصی کاربران
|
قوانین و مقررات
|
© Copyright ©2025
betterchoice.ir
All Rights Reserved. Powered by
Targan
Version 5.2.187®